KHAYRIN FARZANA, 5TEEN, LE's MGSS, LAID-BACK, CHILDISH, CRAZY AND IDIOT :)

♥Justin Bieber, Jared Leto, Taylor Swift, Katy Perry, Usher, Paramore, Greenday, Eminem, Muse, Maroon 5, The Click 5 && My Chemical Romance ♥

Saturday, January 8, 2011

THANKS ALLAH :')

LEPAK MACAM BIASA, COCONUT SHAKE LAHH :D

A DAY BEFORE CIKA GOT TRANSFER TO HOSTEL SCHOOL :')
COMEL TAK BATRISYA? ADIK CIKA LAHH (;
CIKA AND ADIK SAYA SEDANG MAIN PS2 DI RUMAH SAYA.TASLIMA NAZREEN FOCUS BUAT ESSAY DI RUMAH SAYA.
RASYIQAH ANUAR RINDU SAYA SETELAH PINDAH SCH BERASRAMA :P
SAYA, BATRISYA DAN RASYIQAH SAYANGGG.

Bersyukur gila (: akhirnya, kebenaran telah jelas. akhirnya, pelajar MGS yg sangka buruk pada saya tentang post saya tu tahu perkara yg sebenar. saya post benda yg benar. skrg, korg tengok sendiri dgn biji mata korg, dia mmg mcm tu kan? so kau, jgn lah nak burukkan aku lg demi dpt simpati, demi cover kesalahan kau tu. kesian aku bdk kelas fikir aku ni jahat. sampai bf kau maki hamun aku. "bf" lahh sangat. geli sial. hmm aku nak kau yg dulu. please, berubah. kau tikam aku dari blkg. dulu kita rapat sangat. hmm knp kau bt aku mcm ni weh? hmm kau kemain baik lg dgn aku. bila nak hang out, ajak aku. mmg takda kwn lain lah. nak ride, ajak aku. hal family, cerita kat aku. sedih, peluk aku. tapi blkg aku? hmmmmm :') sumpah sedih kwn bt aku mcm ni. aku menangis smlm time on the phone dgn tas cerita psl relationship dgn kwn kwn ni. cika dah pindah, dah tinggal bertiga. skrg kau pula bt ktorg mcm ni. kau bt ktorg seolah olah kau yg betul. kau tak bersalah. tak sangka aku. yg dulunya tas perli aku semua, kau dalangnya. kau yg suruh. fine, kau nak sangat dgn dia sampai sanggup bt aku menangis tahun lepas. kau mmg, hmmm. cuba fikir perasaan aku weh. skrg kau lesbian. semua dah tahu. kwn kwn semua dah tahu. kau dah dpt dia yg KONONNYA dulu rapat dgn aku. padahal, biasa je. takda hubungan lbh dr kwn. weh, aku ada maruah, harga diri, aku tak semurah itu untuk jd lesbian. aku ada otak untuk fikir tentang family. family aku blh bunuh aku if dorg dpt tahu aku lesbian. weh, aku dah ada LE, the only one. oh ckp psl family. family kau, selalu slhkan kwn kwn if kau teruk ke or what, right? mengaku jelahh. kami bertiga dah faham sangat perangai kau yg suka GUNA NAMA KAWAN demi lepaskan diri kau tu. yeeeeee, kau le yg terbaik. takda salah pun. kami jeee yg banyak bt kau frust, sedih. KONONNYA. if kau tak start semua ni, kami diam. aku rasa antara kita berempat, aku paling teruk kau kenakan. ye mmg kau ada minta maaf tp cara kau mmg tak ikhlas. and kau tak akan berubah. sampai bila pun, kau tetap kau. tahu perasaan kau je, tanpa fikir perasaan kawan kau yg kau sedang mainmainkan ni. aku tak tahu sampai bila kau nak mcm ni. wake up girl. Nabi tak mengaku umat tahu tak. sedar lah wehh. ingat Tuhan. never miss nak doa semoga kau sedar yg kesilapan kau amat besar dan ssah untuk kami terima. berbah demi kebaikan. mmg senang kau ckp, semua org bt kesilapan. tapi, org biasanya bt kesilapan tanpa nasihat kesedaran dari family or kawan. tp kau? ktorg dah nasihatkan kau, kau melawan. dah kena maki dgn tas, still tak sedar. WAKE UP! aku menyampah dengan sikap kau. a'ah post ni pasal kau. aku takda kwn lain yg aku rapat selain kau. just WAKE UP GIRL. lesbian, geli sial. blh ke kahwin nti? blh ke bg kau anak? family kau, blh terima ke? ada yg ktorg kena salahkan juga nti kang haha. okaylah, sorry post agak melampau. biar kau tahu diri, biar kau malu, biar kau SEDAR (: yeap, aku kejam. thanks friend. bye.

*td tas dtg tengok cerita streetdance and study kat rumah. pastu cika dtg with batrisya, adik dia. bestlahh. cika, i'll miss you baby :')

No comments:

Post a Comment