KHAYRIN FARZANA, 5TEEN, LE's MGSS, LAID-BACK, CHILDISH, CRAZY AND IDIOT :)

♥Justin Bieber, Jared Leto, Taylor Swift, Katy Perry, Usher, Paramore, Greenday, Eminem, Muse, Maroon 5, The Click 5 && My Chemical Romance ♥

Wednesday, December 29, 2010

BERUBAH LAGI



hmm baca title dah sedih kan? hmm haha. entah lah. knp lah lg ekh. hmm. give up kot if terus terusan begini. kadang kadang rasa he's the only one lah for me. but kadang kadang rasa mcm pffft. biasa lah, if takda gaduh tu mmg tak akan perfect sesebuah hubungan. pergaduhan tulah yg bt kita semakin mengenali dan rapat dan manja dan naik kepala dgn pasangan kita. *cehhh ayat hahahahaha. hmm okay. harini bosan. sepatutnya keluar but, theres some reason yg membuatkan cancel (: haha dah lah, benda dah lepas. lgpun ptg hujan kot. hmm td aku bt Oreo Mcflurry tp mcm Oreo Blog jee awww love it very the babi lah haha. tp manis gila kot. durhhh -.-' sakit tekak itew dowh! haha hmm tengok laki gemuk kat first pict tu kan, baju dia :') aww rindu kot haha. baru satu hari siakk :'| tp tak sukaa if mcm ni terus :'( hmm tp tulah eriyn, tak suka konon, blah lahh wehh :') yelah, i yg salah kan. ye mmg i. knp gedik sangat rin? hmm okay, nak mcm dulu lg. taknak mcm ni tp ni juga yg aku nak sbb, hmm dah tak suka aku yg dulu, so harus le begini. paham ke tidak? haha. okay second pict tu, aku nak chill dgn kawan lg :'( nak hang out, nak mengonjeng dgn DaRk_tOwNz!~ HAHA. nak nak si shah kuat sendawa. "eeerrrkkk!" haha rindu lah nok. hmm. tu jelahh. bye nak mandi nak tengok mlm ni Malaysia lawan Indonesia. Hopefully Malaysia Player tak memalukan aku sbg Coach dorang :D tak, laki aku pro main bola :) abg Ronaldo aww :p tapi, abg man pun sama lg pro :') aww aww haha. hmm bye babe. nak mandi dah mucuk ilew ni. byeee!ilysm :'|

No comments:

Post a Comment